חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

טיול של שבועיים באבו דאבי ודובאי עם ילדים

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

מדריך למטייל: שבועיים באבו דאבי ודובאי בתקציב נמוך

מבוא

אבו דאבי ודובאי הן ערים מרהיבות ומלאות באטרקציות, אך גם ידועות במחירן הגבוה. יחד עם זאת, ניתן לטייל בכיף ובתקציב נמוך אם מתכננים את הטיול בצורה נכונה. בפוסט זה אשתף את חוויותיי, טיפים ואטרקציות לביקור משפחתי בתקציב של פחות מ-20,000 ש"ח למשך שבועיים, כולל כל ההוצאות.

תכנון ותקציב

כדי לחסוך בעלויות, הטיסות הוזמנו מראש, כבר בחודש אוקטובר, עם חברת Wizz, ובחרנו בטיסת פריוריטי כדי לוודא שנשב יחד. ההגעה לאבו דאבי הייתה נוחה עם מונית מהשדה למלון, והחיסכון בעלויות התחיל כבר בשלב זה.

פרטים כלליים:

  • טיסה: 2,200 ₪
  • מלונות: 11,000 ₪
  • רכב לשבוע: 800 ₪
  • הוצאות במזומן: 3,200 ₪
  • הוצאות באשראי: 2,800 ₪
  • סה"כ: כ-20,000 ₪

אבו דאבי

יום 1: הגעה ומלון קראון פלזה

נחתנו באבו דאבי בבוקר יום רביעי והוסענו למלון קראון פלזה. המלון הפנה אותנו לשהות במלון עקב שיפוצים ברוטאנה, והשהות בו הייתה נעימה. ארוחת הבוקר הייתה טובה, הבריכה כיפית והייתה גישה לחוף פרטי.

יום 2: יאס מול והלובר

ביום הראשון טיילנו ביאס מול וביקרנו במוזיאון הלובר. המוזיאון מרהיב ומומלץ במיוחד למשפחות עם ילדים. מוזיאון הילדים היה כיף גדול לילדים שלנו. לסיום היום, אכלנו במסעדה חמודה בשם Geek Kitchen שנמצאה דרך גרופון והציעה הנחות משמעותיות.

יום 3: הילטון יאס ופארקים

עברנו למלון הילטון יאס, המפורסם בקרב ישראלים, שם שהינו חמישה לילות עם כרטיסים לפארקים של יאס. התחלנו ב-SeaWorld, שהיה פשוט מדהים. הילדים נהנו מהמופעים ומהאקווריום הענק. פארק פרארי היה חוויה נהדרת גם למשפחה שאינה חובבת אקסטרים. פארק המים היה קצת מאכזב בשל החום, ופארק WB היה גולת הכותרת. למרות שתקלות טכניות מנעו גישה לחלק מהמתקנים, השירות האדיב והפתרונות שקיבלנו הפכו את היום למושלם.

יום 4: מסגד וארוחות

ביקרנו במסגד הגדול של אבו דאבי, שהיה מדהים ביופיו. התלבשנו בלבוש מסורתי שניתן לרכוש בקניון הסמוך במחירים נוחים. לסיום, אכלנו במסעדת Nolu's, שבה הבנות יכלו לצבוע צלחות ולקחת אותן כמזכרת.

דובאי

יום 5: נסיעה לדובאי

אספנו רכב מיורופקאר ביאס מול ונסענו לדובאי. הנהיגה בעיר לא תמיד הייתה קלה, אך בסופו של דבר התמקמנו במלון Millennium Place Marina. המלון הקנה לנו כניסה ללאונג' וארוחות ערב מעולות. בדובאי ביקרנו בקניון הענק, במרינה ובבורג' חליפה.

יום 6: קידזניה וטיולים בעיר

הבנות נהנו מאוד בקידזניה, מקום מומלץ ביותר לילדים. חיפשנו הנחות בגרופון, מה שהוזיל משמעותית את הכניסה. בערב אכלנו במסעדת Dampa המציעה מאכלי ים טעימים.

יום 7: מעבר למלון Centara Mirage

עברנו למלון Centara Mirage המרוחק אך שווה. המלון כולל ארוחת בוקר טובה ובריכה שהיא למעשה פארק מים קטן. בילינו את היום בשייט שכלל ארוחת ערב ומופע.

יום 8: מושנגייט ומלון לפיטה

החלטנו לבקר במושנגייט ושינינו את התכנון בהתאם. העברנו לילה במלון לפיטה שהיה פשוט מדהים. המלון הציע חדרים מדהימים, ארוחת בוקר מעולה, ובריכה כיפית. מושנגייט היה פארק כיפי ומלא באטרקציות לילדים, וההמתנה בתורים הייתה מינימלית.

יום 9: לילה אחרון במלון Movenpick Bur Dubai

ללילה האחרון שהינו במלון Movenpick Bur Dubai, שמחירו היה מגוחך בהתחשב בשירותים שקיבלנו, כולל כניסה ללאונג', הפי האוור ושעת שוקולד. אכלנו ארוחת ערב בבופה בשרים שהוזמן דרך גרופון.

סיכום

טיול של שבועיים באבו דאבי ודובאי עם ילדים יכול להיות מהנה ומלא חוויות גם בתקציב נמוך. תכנון נכון, ניצול הנחות וגרופונים, בחירת מלונות ואטרקציות מתאימות – כל אלה אפשרו לנו ליהנות מטיול מרתק ומלא פעילויות בפחות מ-20,000 ₪. החוויות והזיכרונות מהטיול יישארו איתנו לעוד שנים רבות, ואנו כבר מתכננים את הביקור הבא להשלמות של מה שלא הספקנו הפעם.

אהבת? אפשר לשתף!

Facebook
WhatsApp

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!